Pas a pas

Qui ho havia de dir ara fa un any que ens trobaríem on som?

El nostre projecte de lafaluga es va iniciar com un somni molt llunyà, parlàvem del que ens agradaria tenir en un futur,… sonava irreal, com si ens toques la loteria… ho veiem molt inaccessible,… I ara, després de molts canvis al dia a dia de la nostre vida i esforços, després de papers i més papers, reunions i trobades, …. ja som aquí.  El dia 14 de Juliol aquest somni es feia realitat, lafaluga obria les seve

s portes per primera vegada!!!

galetes infantils

La inauguració era una festa del tot incerta, no ens podíem imaginar la magnitud que podia tenir,

va ser una setmana de preparatius intensos.

Ens vam decidir de fer unes galetes nosaltres mateixes ja que pensàvem que només vindrien amics i familiars… i volíem compartir amb vosaltres la recepta que vam utilitzar.

Necesitarás: 250 gramos de mantequilla, 1/2 taza de azúcar moreno, 1/2 taza de azúcar blanquilla, 1 huevo grande o 2 pequeños, 2 cucharaditas de extracto de vainilla, 1 cucharadita de sal, 2 tazas de harina.

Primero calentaremos el horno a 200 grados para que vaya cogiendo calor. Y prepararemos la masa de las galletas. Vamos mezclando la mantequilla con el azúcar y los batimos con la batidora. Añadimos poco a poco el huevo, la vainilla y la sal y por último la harina hasta que la masa quede compacta.

Una vez preparada la masa la trabajaremos con un rodillo, hasta dejar entre 1 y 2 cm de espesor.Cortamos las galletas con un cortador de galletas redondo y vamos colocando las galletas en una bandeja para hornear sin engrasar. Después presiona la parte inferior de un vaso pequeño en el centro de cada galleta para crear una muesca circular.

A continuación, utiliza el extremo de una pajita para cortar cuatro ojales en cada “galleta” (os aconsejamos que torzáis la pajita un cuarto de vuelta cada vez que se levante la masa del agujero).
Horneamos las galletas hasta que esté firme y ligeramente dorada en la parte inferior, entre 8 y 10 minutos. Por último guardamos las galletas en un recipiente hermético a temperatura ambiente durante un máximo de 3 días.

http://www.recetin.com/galletas-en-forma-de-boton-meriendas-divertidas.html 

El viatje continua dia a dia, buscant nous reptes, assolint nous objectius… superant-nos una vegada més!

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s